Про мене



              Народилась у славному містечку Стаханов - колисці стаханівського руху. У 2000 році закінчила ЗОШ I- III ступенів №3. Ще під час навчання у школі знала, що буду вчителем, бо сповна відчула мудру вчительську любов, яку дарувала класний керівник Неля Борисівна  Корсунська. Мудрість, відкритість, доброзичливість  учителів спонукала нас бути кращими. Я дуже вдячна своїм учителям, зокрема учителю історії Таліні Борисівні Мартиненко, яка вміла зацікавити учнів  своїм предметом.
      2000-2005 роки - незабутні студентські роки навчання у Луганському національному університеті імені Тараса Шевченка на історичному факультеті. Свої перші  кроки на ниві учительства зробила у  2006 році. З гордістю всім говорила, що нарешті я стала вчителем.  А влаштувалася я  викладати історію в Кіровській загальноосвітній школі №4 Луганської області. Саме там прийшло розуміння того, що мій обов’язок  - прийняти кожного учня таким, яким він є, а не таким, яким я хотіла б його бачити. Прагнула,допомогти кожній дитині розкрити свої потенційні можливості.
                У 2010 році мені запропонували викладати в гімназії міста Кіровська. Це  для мене було великою вдачею! Я розуміла, що  викладаючи в профільних історичних класах,  зможу опрацювати разом з учнями різноманітні форми навчання, брати участь в міських та обласних заходах, але найголовніше для мене - це усвідомлення, що іду до учнів, щоб розпізнати  та допомоготи  кожному з них зростати як особистості, здатній розвиватись і прогресувати. Саме тут я відчула насолоду від перемог моїх учнів, які допомагали мені зростати професійно.
               З таким учительським багажем у 2014 році я переступила поріг Харківської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №124. 
              Відразу збагнула,  що атмосфера школи надихає до творчості, а діти  дуже цілеспрямовані.  Саме тому я постійно знаходжусь в професійному пошуку, удосконалююсь, займаюсь самоосвітою, відвідую практичні семінари для вчителів, із захопленням опановую новітні інформаційні технології та впроваджую їх у роботу.
           Упевнена, що не помилилася, обравши шлях учителя.  Адже  у мене є бажання шукати, розвиватися, допомагати моїм учням. Знаю, що  вчитель який любить, але мудрий у своїй любові,  який спонукає вихованців вивчати те, що їм слід знати, який підбадьорює дитину в момент помилки, який підтримує лад і порядок у дитячому колективі -  допомагає кожній дитині йти власним шляхом саморозвитку.