Народилась у
славному містечку Стаханов - колисці стаханівського руху. У 2000 році закінчила ЗОШ I- III ступенів №3. Ще під час навчання у школі
знала, що буду вчителем, бо сповна відчула мудру вчительську любов, яку
дарувала класний керівник Неля Борисівна Корсунська. Мудрість,
відкритість, доброзичливість учителів спонукала нас бути кращими. Я
дуже вдячна своїм учителям, зокрема учителю історії Таліні Борисівні Мартиненко, яка вміла
зацікавити учнів своїм предметом.
2000-2005 роки - незабутні студентські
роки навчання у Луганському національному університеті імені Тараса Шевченка на історичному факультеті. Свої перші кроки на ниві учительства зробила у 2006 році. З гордістю всім говорила, що нарешті я стала вчителем. А влаштувалася я викладати історію в Кіровській загальноосвітній
школі №4 Луганської області. Саме там прийшло розуміння того, що мій обов’язок - прийняти кожного учня таким, яким він є, а не таким, яким я хотіла б його бачити. Прагнула,допомогти кожній дитині розкрити свої потенційні можливості.
У 2010 році мені запропонували викладати в гімназії міста Кіровська. Це для мене було великою вдачею! Я розуміла, що викладаючи в
профільних історичних класах, зможу опрацювати разом з учнями різноманітні форми
навчання, брати участь в міських та обласних заходах, але
найголовніше для мене - це усвідомлення, що іду до учнів, щоб розпізнати та допомоготи кожному
з них зростати як особистості, здатній розвиватись і прогресувати. Саме тут я відчула насолоду від перемог моїх учнів, які допомагали мені зростати професійно.
З таким учительським багажем у 2014 році я переступила поріг Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
№124.
Відразу збагнула, що атмосфера школи надихає до творчості, а діти дуже цілеспрямовані. Саме тому я
постійно знаходжусь в професійному пошуку, удосконалююсь, займаюсь самоосвітою, відвідую практичні семінари для вчителів, із захопленням опановую новітні інформаційні технології та впроваджую їх у роботу.
Упевнена, що не помилилася, обравши шлях учителя. Адже у мене є бажання шукати, розвиватися, допомагати моїм учням. Знаю, що вчитель який любить, але мудрий у своїй любові, який спонукає вихованців
вивчати те, що їм слід знати, який підбадьорює дитину в момент помилки, який
підтримує лад і порядок у дитячому колективі - допомагає кожній дитині йти
власним шляхом саморозвитку.