Опис досвіду Шаповалової В.В.

Опис досвіду вчителя історії
Шаповалової Вікторії Володимирівни




Тема досвіду: «Формування патріотичної свідомості учнів за допомогою сучасних інформаційних технологій на уроках історії як складової громадянської компетентності»
Адреса досвіду:
м. Харків
вул. Гвардійців Широнінців, 75 А
Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №124 Харківської  міської ради Харківської області
Автор досвіду:
Шаповалова Вікторія Володимирівна, учитель історії та правознавства, спеціаліст ІІ категорії
Провідна наукова ідея:
Пошук та впровадження нових активних підходів викладання історичних  дисциплін,  спрямованих  на  виховання  в  особистості  рис  патріота  України, активного  компетентного  громадянина,  людини  з  гуманістичними  і  демократичними цінностями
Актуальність досвіду:
·     впровадження завдань Державного стандарту базової і середньої освіти та Концепції національно-патріотичного виховання учнів на уроках історії;
·     виховання почуття патріотизму, відданості в служінні Батьківщині, національної свідомості учнів, належності до рідної землі, народу;
·       формування громадянської компетентності на ґрунті історії та культури народу, його мови, народних традицій та звичаїв, які забезпечують духовну спільність, наступність і спадкоємність поколінь;
·       сприяння глибокому осмисленню учнями навчального історичного матеріалу, формування предметних компетентностей засобами сучасних інформаційних технологій;
·        підготовка молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві
                                        
        Патріотична свідомість учнів – це різноманітний багатогранний етап розвитку дитини. Мій досвід роботи у школі базується на тому, щоб спонукати учнів до творчого пошуку, самостійного вивчення інформації, розвитку критичного мислення, формування партнерських стосунків в учнівському колективі. Систематичне використання різноманітних методів на уроках історії допомагає  виховувати в кожному учневі відчуття пошани до Батьківщини,  сприяють підвищенню рівня національної культури, допомагають удосконаленню навичок роботи з сучасними комп’ютерними технологіями. Саме така організація роботи сприяє вихованню учня, який прагне по-справжньому знати історію своєї Батьківщини, буде пишатися надбаннями національної культури, почуватиме себе всебічно обізнаним у сучасному інформаційному просторі.
     Згадуючи слова В.Сухомлинського, переконуєшся в тому, що школа справді стає осередком культури, тому що у ній виховується дитина, якій прищеплюється любов до Батьківщини, людини, книги та рідного слова.